Spring naar inhoud

Nieuwe website!

Anderhalf jaar geleden, een koude zaterdag in februari. Een groep van acht enthousiaste bijna-afgestudeerde coaches zit in de gezellige lesruimte bij Tirza en Natasja. We denken na over de dromen die we hebben voor ons bedrijf, onze sterke kanten en ontwikkelpunten, hoe we onszelf zouden pitchen... en over onze doelgroep.

Toen

Mijn ontwikkelpunt was wel duidelijk: focus. Ik was overigens niet de enige... de andere meiden hadden ook nog niet echt een idee welke kant ze op wilden of met wie ze het liefst zouden werken. Ik zag er het nut ook niet zo van in; ik vond dat ik best iedereen wel kon helpen, kom op zeg! Ik ging me toch niet beperken tot één doelgroep?

Als ik er dan al eens over nadacht, dienden vooral kanshebbers zich aan die lekker praktisch waren. Kinderen met autisme ofzo, die kende ik al goed. Of docenten met burnout, dat was ik zo ongeveer zelf en die zijn er hartstikke veel! En van daaruit misschien in organisaties burnoutpreventie doen, want grote bedrijven hebben lekker veel budget voor trainers, super handig!

Nu

Inmiddels zijn we anderhalf jaar verder. Ik heb niet 'iedereen' geholpen, maar wel veel verschillende mensen. De leukste sessies hadden wel wat gemeen - mensen die 'iets met paarden ofzo' wilden gaan doen, of dat al deden maar toch wel wat meer zouden willen verdienen. Van deze sessies werd ik zó enthousiast! Wat een voorrecht om zulke leuke, getalenteerde mensen een stukje op weg te mogen helpen.

Een paar weken geleden viel het kwartje: dát is mijn doelgroep! Ondernemers in de paardenwereld! En dan natuurlijk wel ondernemers die werken op een manier die ik ook tof vind, want 'je ideale klant dat ben je zelf'. Als er één ding is waar mijn hart ligt, dan is het bij positieve paardentraining. Ik geloof erin met heel mijn ziel en zaligheid, ik zou het het liefst van de daken schreeuwen, en ik vind het hoog tijd dat het een serieus onderdeel wordt van het paardenlandschap in Nederland en België.

Dus?

Dus... heb ik de afgelopen tijd keihard gewerkt. Ik heb me verdiept in productpiramides, mindset, beperkende overtuigingen, salesfunnels, opschalen, upsells, lead magnets, waarde verwoorden, en nog veel meer. Ik heb twee geweldige trajecten ontwikkeld. En de afgelopen dagen heb ik eindelijk, éindelijk het resultaat van al dat harde werken in een definitief jasje gegoten. Welkom op versie 2.0 van mijn website!