20-22 juni 2023
Workation in de Ardennen
Neem even afstand van de dagelijkse beslommeringen. Geniet, verbind, en werk op een heerlijke plek aan jouw bedrijf.
Afstand geeft inzicht
Paarden helpen, lesroutes plannen, bijscholing volgen, even sparren met die ene collega, appjes van klanten beantwoorden, en oeps, de week is alweer voorbij… En je had je nog zo voorgenomen deze week echt eens met marketing aan de slag te gaan, je website bij te werken, je verzekeringen eens goed uit te zoeken, of een overzicht te maken voor de online cursus die je wilt ontwikkelen. In de waan van alledag schieten dat soort werkzaamheden er helaas vaak bij in. Je aandacht wordt opgeslokt door contact met klanten en alle dingen die even snel tussendoor komen, en daardoor blijven de minder urgente maar wél belangrijke zaken liggen. Hierdoor krijg je een onrustig gevoel (want er móet nog zoveel…), en laat je bovendien kansen liggen om je bedrijf naar een volgend plan te tillen.
Wij weten hoe het is, en daarom hebben we een mooie oplossing voor je bedacht: een midweek in de Ardennen, waar je je lekker hélemaal kunt focusen op al die dingen waar je anders niet aan toe komt. Je neemt afstand van het dagelijkse reilen en zeilen van je bedrijf, en maakt ruimte om eens rustig te evalueren hoe alles draait en wat je daarin zou willen aanpassen. Misschien wil je meer structuur gaan aanbrengen in je werkweken, je verdienmodel herzien, of je marketing voor het komende halfjaar klaar zetten. Deze week is daar de ruimte voor!
Workshops en praktische ondersteuning
In de ochtenden bieden we korte maar krachtige workshops aan, waarin we onze kennis delen over verschillende onderdelen van het opbouwen van een bedrijf. Daarna is er ruimte om zelfstandig te werken, waarbij wij natuurlijk aanwezig zijn om je te ondersteunen bij al je vragen. Loop je vast met het verspreiden van je podcast? Heb je geen inspiratie voor content? Wil je een funnel klaarzetten maar werkt MailBlue of ConvertKit niet mee? Wij zijn er voor je! Heb je geen behoefte aan ondersteuning maar wil je gewoon lekker knallen aan je bedrijf? Helemaal goed. Of ga je liever een wandeling maken in de prachtige omgeving, terwijl je ervaringen uitwisselt met een collega? Ook geen enkel probleem! Deze week is voor JOU, en jij bepaalt de invulling.
Werk bijvoorbeeld aan…
Je website
Loop je site rustig na, fris hem op, en maak hem weer helemaal up to date
Je wegever en funnel
Maak een mooie weggever en zet de automatische mails klaar die daarop volgen
Social media
Plan en creëer je content voor de rest van 2023, zodat je daar geen omkijken meer naar hebt!
Een online cursus
Maak de hoofdstukindeling, schrijf je salespage, en werk je marketingplan uit
Je productaanbod
Bepaal je core offer voor de komende periode, of bouw aan je strategische productpiramide – én de bijbehorende marketingstrategie
Je missie en visie
Keer weer even terug naar binnen. Stem af op je missie en visie en werk uit hoe je die nóg meer kunt laten doorstralen in jouw bedrijf
Of….
Laat je door onze workshops inspireren om het fundament van je bedrijf eens tegen het licht te houden, en de zwakke plekken te verstevigen
Waar je ook voor kiest, deze workation gaat je bedrijf sowieso enorm vooruit helpen!
Speciaal voor jou, welzijnsgerichte hippische ondernemer!
Deze workation is er speciaal voor jou, als jij je dagelijks inzet om de paardenwereld mooier te maken. Ben je bekapper, bodyworker, paardencoach, instructeur of trainer? Of help jij als websitebouwer, fotograaf, social media manager of tektschrijver andere ondernemers hun bedrijf op te bouwen of te laten groeien, en richt je je op welzijnsgerichte professionals? Dan vind je hier jouw tribe!
Wij, Shari en Monique, geloven dat er nog veel werk te doen is op het gebied van paardenwelzijn. En omdat jij daaraan bijdraagt, en we weten dat dat soms eenzaam en lastig kan zijn, is het onze missie jou te verbinden met andere welzijnsgerichte ondernemers én je inspiratie en praktische ondersteuning te bieden.
Juist als je in een kleine niche werkt, zoals wij, is het extra belangrijk te investeren in je netwerk én je te laten ondersteunen door gelijkgestemden. Wij hebben zelf op ‘normale’ bedrijfsevenementen ervaren dat deze vaak inspirerend zijn, maar verhoudingsgewijs weinig betekenen voor je netwerk. Waar ondernemers met een bredere doelgroep volop contacten legden, en dingen zeiden als ‘alleen al door doorverwijzingen heeft deze workation zich meer dan terugbetaald!’, voelden wij ons op dit soort activiteiten vaak nét niet in de groep passen. De andere aanwezigen begrepen niet écht wat onze missie en passie is, en werk leverde het al helemaal niet op. Het was gezellig en inspirerend, en zeker waardevol, maar wij geloven dat het nóg waardevoller kan zijn als de andere aanwezigen jouw visie en passie delen!
Daarom organiseren we evenementen speciaal voor welzijnsgerichte ondernemers. We zijn begonnen met eendaagse events, en in juni 2023 voegen we daar onze eerste meerdaagse aan toe. Ga jij met ons mee op reis?
Het programma
Het programma begint op dinsdag 20 juni om 10:00 uur en eindigt op donderdag om 16:00 uur. Er is echter de mogelijkheid om (zonder meerprijs) maandagavond aan te komen en vrijdagochtend te vertrekken. Je kan er dus voor kiezen maandag en/of vrijdag al ergens in de omgeving te werken, of natuurlijk gewoon heerlijk te gaan wandelen of één van de bezienswaardigheden in de buurt te bezoeken.
Op dinsdag, woensdag en donderdag is het programma als volgt:
Ontbijten wanneer je wilt
6:00 – 9:00: ochtendactiviteit of lekker uitslapen
10:00 – 11:30: workshop door Shari en/of Monique
11:30: ontspannen of zelfstandig werken
13:00: gezamenlijke lunch
14:00 – 17:00: werkblok met ondersteuning van Shari en/of Monique
18:00: avondeten
De avonden zijn vrij, samen maken we er wat leuks van!
De thema’s van de workshops zijn als volgt:
Dinsdag – money mindset: welk tarief past bij jou en wat belemmert je hier nog in?
Woensdag – productaanbod: hoe leid je de klant naar het product wat jij wilt verkopen?
Donderdag – strategie voor de tweede helft van 2023: wat wil je verkopen en hoe ga je dat doen?
Het programma is flexibel. Spreekt een workshop je wat minder aan, en wil je liever zelfstandig werken, lekker ontspannen, of sparren met een collega? Geen enkel probleem! Je bent hier voor jezelf en jij bepaalt zelf hoe je het maximale uit deze workation haalt.
Hoe ervaren mensen onze evenementen?
“Gister was de paard vriendelijke ondernemers dag die @monique.dorst en @business.support.shari georganiseerd hadden. Ik ben samen met Nienke van @paardoptimaal er heen gereden. Een super leuke toffe dag met allerlei activiteiten en lekker netwerken met andere paard vriendelijke collega’s!
In de ochtend wat theoretische zaken, en in de middag aan de slag om content te maken en kijken waar je zelf mee aan de slag wilde. Samen met Laura van @paardentuinen, Jessica van @gezondepony.nl & Marloes van @ukiespaddockparadise hebben we een hilarische middag gehad. Waarop wij zeiden, dat gaan we vaker doen! 😁
Als je twijfeld om de volgende keer ook mee te gaan, zeker doen! Was echt een hele toffe dag. 😍 Ik ga vandaag nog lekker even nagenieten en wens jullie nog een hele fijne zondag.”
Iris, Creatief voor Paarden
Hoe ziet de midweek eruit?
Als je wilt, kun je op maandagavond vanaf ca 19:30 aankomen. We maken er een gezellige avond van, waarin we kunnen kletsen over alles waar we als paardvriendelijke ondernemers tegenaan lopen. Of we maken een korte wandeling in de omgeving, spelen spelletjes… net waar we zin in hebben. Avondeten is niet inbegrepen, maar als je wilt kun je wel je eigen eten opwarmen. Wat lekkers en een wijntje verzorgen wij.
Dinsdag-, woensdag- en donderdagochtend bepaal je zelf hoe laat je opstaat en ontbijt. Ben je een ochtendmens? Sluit je dan aan bij Shari voor een vroege wandeling of doe lekker wat yoga in de tuin. Slaap je graag wat langer? Dan rol je rond 9 uur je bedje uit en maak je je op je gemak klaar voor de eerste workshop. Van 10:00 tot 11:30 nemen we je mee in één van de vele aspecten van het runnen van een bedrijf. De tweede helft van de ochtend vul je zelf in. Ga je lekker aan het werk, of lees je liever een mooi boek in de ruime tuin? Alles kan!
In de middag kan er vrij gewerkt worden, met ondersteuning van Shari en/of Monique. Wil je eens sparren over je ideale klant? Heb je hulp nodig bij het inplannen van je content? Of ga je eindelijk die podcast opnemen en die samen met één van ons uploaden? We helpen je graag. Op basis van vragen vanuit de groep, kan het ook zijn dat we in de middag centrale activiteiten aanbieden die je helpen af te dalen naar de kern van jouw bedrijf. Denk aan een stilte-wandeling met lichaamsgerichte oefeningen, een familie-opstelling of andere systemische werkvorm, of een content-brainstormsessie. Uiteraard staat het je ook vrij om lekker te gaan genieten van de omgeving.
Op donderdag ronden we het programma rond 16:00 af. We drinken samen nog wat, kijken terug op de afgelopen dagen, en wisselen gegevens uit zodat we contact met elkaar kunnen houden. Blijf je graag nog wat langer? Gezellig! In overleg kunnen we uit eten gaan of ergens iets afhalen, en als je wilt blijf je lekker nog slapen, zodat je vrijdag nog kunt genieten van de omgeving en op je gemakje weer huiswaarts kunt gaan.
Waar verblijven we?
We verblijven in een comfortabele, ruime vakantiewoning in de prachtige Ardennen.* We verblijven in een voormalige boerderij, gelegen tussen Houffalize en Baraque de Fraiture. Het is een eenvoudige woning, maar comfortabel en gezellig ingericht. Naast gemeenschappelijke zitkamers (twee stuks) is er een speelkamer met een voetbaltafel en een pingpongtafel.
La Passerelle is geschikt voor 20 personen, maar wij houden de groep wat kleiner (maximaal 13 deelnemers en 3 begeleiders). Er zijn acht slaapkamers, en je kunt kiezen of je je kamer wilt delen met maximaal drie andere deelnemers, of een kamer voor alleengebruik wilt. Het sanitair is gedeeld, maar er zijn maar liefst drie badkamers en een doucheruimte.
In de omgeving is het prachtig wandelen. Het gezellige stadje La Roche ligt op ongeveer een half uur afstand, en ook Tavigny is zeker een bezoek waard. Ook leuk: de brouwerij van het bekende bier La Chouffe ligt niet ver weg en is te bezoeken. Ben je graag op het water? Boek dan een kayak-tocht op de Ourthe.
* Onder voorbehoud van beschikbaarheid
Praktisch
Voor wie: Welzijsgerichte hippische ondernemers
Datum: 20 t/m 22 juni 2023 (mogelijkheid te verblijven van 19 t/m 23 juni)
Locatie: Vakantiehuis La Passerelle, gelegen nabij Houffalize*
Investering: Eenpersoonskamer €620 (early bird €540), meerpersoonskamer – €540 (early bird €460)
Inclusief: Twee-vier overnachtingen, vegetarische maaltijden op dinsdag t/m donderdag, drankjes, lekkers, volledig programma inclusief mogelijkheid tot individuele ondersteuning
Exclusief: Heen- en terugreis, verzekeringen
Zelf meenemen: Bedlinnen, laptop en lader (+ evt verlengsnoer), schrijfmateriaal
Deelnemers: minimaal 6, maximaal 13
Wie zijn wij?
Lees meer over ons
Vlaams vs Nederlands, gestructureerd vs inspiratiegedreven, maar beiden krachtige, enthousiaste professionals met een passie voor paardenwelzijn. Wij zijn Shari en Monique, en bundelen onze zéér uiteenlopende talenten om dit najaar voor jou een topdag neer te zetten.
Shari komt uit België en Monique uit Nederland. Beiden zijn we clickertrainers die steeds meer begonnen in te zien dat er veel mis is in de paardenwereld, en beiden voelden we ons geroepen hier een actieve rol in te pakken. Monique doet dit als ondernemerscoach (maar helpt ook met de uitvoering), Shari als online business manager (maar denkt ook strategisch mee).
We zouden concurrenten kunnen zijn, maar wij geloven in community over competition en hebben onze handen ineengeslagen om samen een extra mooi, waardevol en inspirerend evenement te kunnen organiseren. Onze kwaliteiten vullen elkaar dus perfect aan, en daar ga jij op deze dag van profiteren!
Wat we delen:
Beiden zijn we clickergekkies. Shari heeft zelfs haar eigen podcast hierover, Clickertalk, en Monique geeft regelmatig presentaties of workshops over clickertraining.
We houden van paarden! Niet van prestaties, winstpunten, of mooie spullen, maar van paarden.
Allebei hebben we een sterke visie op paardenwelzijn en vinden we dat er een stevige verandering nodig is in de paardenwereld. Soms worden we hierom extreem en/of onaardig gevonden, maar gelukkig kunnen we daar allebei goed tegen.
We zijn niet bang om uit te dragen waar we voor staan, en zijn beiden kritisch op de professionals waar we mee willen werken. Je hoeft niet overal hetzelfde over te denken als wij, maar we werken alleen met mensen die de paardenwereld verbeteren.
Maar we zijn allebei wel heel aardig hoor! We geloven er alleen sterk in dat het belangrijk is te werken op een manier die bij jou past, omdat je dan de klanten aantrekt waar je het meest gelukkig van wordt. Dat wil niet zeggen dat we in onze vrije tijd sportstallen belegeren of stapmolenfabrieken in de fik steken.
Beiden hebben we een podcast. Shari presenteert ClickerTalk, Monique de Hippische Ondernemers Podcast. Luister ze alvast als je ons wat beter wilt leren kennen!
Waarin we verschillen:
Structuur vs chaos…. Shari is een crack in structureren en nauwkeurig werkten, Monique gaat lekker op improviseren en zien waar het schip strandt.
Onze burgerlijke staat. Monique is verstokt vrijgezel en heeft geen enkele kinderwens, Shari is mama van Elias en Alexis.
We zijn een internationaal gezelschap, wat uiteraard ook terugkomt in ons taalgebruik. Shari zegt bijvoorbeeld altijd u, Monique nooit.
Onze websites. Monique is gek op knutselen aan haar site en die is dus eigenlijk altijd up to date. Die van Shari? Kijk zelf maar…
Heb je zin gekregen om op 22 oktober met ons samen aan de slag te gaan?
Wil je van Shari leren hoe je je content superstrak structureert, of je door Monique laten inspireren om ongedwongen en zonder zenuwen op beeld te verschijnen? En wil je dat ook nog eens doen in een groep inspirerende mede-ondernemers die jouw passie voor paardenwelzijn delen? Super tof! We hebben je er heel graag bij.
Inschrijven
Vul het formulier hieronder in. Je ontvangt dan binnen enkele dagen een factuur van Shari. Zodra je deze hebt betaald, reserveren we jouw plekje!
Twijfel je nog?
Niet doen! Dit wordt echt een hele toffe dag. Omdat we echter weten dat je dat niet gaat geloven op onze mooie blauwe ogen alleen, beantwoorden hieronder een aantal veelgestelde vragen. Staat jouw vraag er niet bij? Mail hem dan naar info@moniquedorst.nl!
Ik vind het een beetje ver weg...
Trust me, hier wil je wel voor rijden! Dit wordt zó gaaf. En voor een volledige midweek valt de afstand best mee, toch? Voorafgaand aan het evenement maken we een Facebookgroep aan, waarin je een oproepje kunt plaatsen om te carpoolen.
Wil je jezelf verwennen? Boek er dan nog een weekendje achteraan in deze prachtige regio. Dan kun je alle inzichten en inspiratie nog eens rustig laten bezinken, en op maandag met frisse moed en goede zin weer aan de slag!
Is het de investering waard?
You bet! Wij hebben zelf ervaren dat investeren in je bedrijf eigenlijk ALTIJD wat oplevert, maar dat het juist dit soort activiteiten zijn die echt resultaat geven. Door afstand te nemen van je bedrijf, krijg je belangrijke zaken (zoals je mindset en strategie) weer helder, en daardoor ga je meer gemak en plezier weer aan het werk als je terug thuis bent.
Wat de directe financiële winst van deze workation gaat zijn, kunnen we natuurlijk niet garanderen. Dat hangt er vanaf waar jij nu staat met je bedrijf, en hoe actief je aan de slag gaat met de inzichten die je op doet. Maar sowieso gaat het je inzichten, een verbreding van je netwerk, en ook gewoon een paar hele fijne dagen opleveren!
Brr, allemaal enge mensen die ik niet ken.... Dat vind ik spannend!
We gaan je natuurlijk niet in je eentje al die griezels laten ontmoeten. Op maandagavond begeleiden we de kennismaking van de groep. Kom je pas dinsdag aan? Dan vangt één van ons je op en zorgt dat je op een prettige manier kan landen in de groep. Voorafgaand kun je in de Facebookgroep alvast kijken wie er nog meer komen, en eventueel al wat contacten leggen.
Vind je het spannend, en twijfel je of je in je eentje wilt/durft aan te sluiten? Stuur dan even een mailtje naar info@moniquedorst.nl, dan gaan we even videobellen. Zo kun je (één van) ons alvast leren kennen, en kunnen we je ook wat meer vertellen over de andere deelnemers.
Jullie zijn wel héél fel op paardenwelzijn...
Klopt. Wij geloven in waar we voor staan, en doen daar geen concessies in. Als je ons vreselijk extreme en nare mensen vindt, ga je het waarschijnlijk ook niet kunnen vinden met de andere aanwezigen op dit event. In dat geval verwijzen we je graag naar één van de netwerk-events die voor de bredere hippische sector worden georganiseerd, daar zul je je waarschijnlijk een stuk fijner voelen.
Wat verstaan jullie onder 'paardvriendelijk'? Valt mijn manier van werken daaronder?
Als je die vraag stelt, waarschijnlijk wel! Je hoeft niet volledig bitloos, ijzerloos en zonder aversieven door het paardenleven te gaan.
Wat we wel belangrijk vinden, is dat je jouw klanten VOORUIT helpt op het gebied van welzijn. Als jij in jouw omgeving een voorloper bent, hebben we je er graag bij, ook al is onze wereld een beetje anders.
Ik begin nog maar net, ik ben een beetje bang voor Al Die Succesvolle mensen die gaan komen…
‘If you’re the smartest person in the room, you’re in the wrong room!’. Juist van mensen die al hebben bereikt waar jij naartoe wilt werken, kun je zó ontzettend veel leren. En iedereen was ooit waar jij nu bent, dus iedereen heeft daar begrip voor! In onze ervaring is onder welzijnsgerichte ondernemers de bereidheid elkaar te helpen echt enorm groot. We streven immers allemaal datzelfde na: een mooiere paardenwereld. Dus gun jezelf een sterke start in je bedrijf, en laat je lekker inspireren en motiveren!
Ik ben al bijna Tony Robbins, zit ik niet tussen allemaal dummies?
Waarschijnlijk niet. Tenzij je de six figures (winst, niet omzet!) al met gemak binnentikt, heb je zeker weten nog ontwikkelpunten.
Misschien ben je op sommige gebieden verder dan de meeste andere aanwezigen, maar er zijn zeker ook gebieden waarop zij jou weer kunnen inspireren. Sowieso krijg je in gesprekken met anderen vaak weer goede input over wat klanten wel of niet weten. Hier heb je zelf vaak een blinde vlek op (zaken voelen bijna té simpel om te delen), en het is heel waardevol om andermans visie hier eens op te horen.
In de middagen is er bovendien ruimte om je één op één te laten begeleiden door Shari en/of Monique – en geloof me, wij zijn scherp en direct genoeg om ook jou aan het werk te zetten met je ontwikkelpunten!
Mijn bedrijf loopt al als een zonnetje en mijn strategie ligt al klaar tot 2030! Heb ik hier dan wel wat aan?
Al heb je echt he-le-maal niks meer te leren, dan nog wil je hierbij zijn! Al is het alleen maar om je licht te laten schijnen voor al die andere mensen die nog moeten leren wat jij al weet, ouwe goeroe die je bent.
Nee, alle gekheid op een stokje… Juist als je al wat verder bent, zul je weten hoe waardevol dit soort dagen zijn. Even afstand van de dagelijse realiteit van je bedrijf, weer terug intunen op je zielsmissie, en met een frisse blik kijken naar je planning en doelen is elke keer opnieuw weer waardevol! Maar dat hoeven we jou eigenlijk niet meer te vertellen. 🙂
Ik ga al regelmatig een paar dagen in mijn eentje ergens werken. Wat maakt dit anders?
Wat goed dat je dat doet! Wij doen het ook regelmatig, en weten hoe fijn en waardevol zulke dagen zijn. Je zult echter merken dat in een groep zijn nog een extra dimensie toevoegt aan een workation. Het is ten eerste gewoon héél erg gezellig, maar wat vooral waardevol is, is de mogelijkheid te sparren met anderen die jou en je bedrijf écht snappen. Die kritische vragen durven stellen, en die snappen welke doelgroep jij wilt benaderen en hoe die doelgroep denkt. Bovendien werk je tijdens een groepsevenement aan het uitbouwen van je netwerk, en dat is ALTIJD waardevol.
Nog even in het kort
Van 20 t/m 22 juni gaan we samen drie dagen aan jouw bedrijf werken, op een fijne locatie in de Ardennen. Deze workation is speciaal voor welzijnsgerichte hippische ondernemers, dus je bent onder gelijkgestemden! Als je wilt, kun je maandagavond al aankomen en vrijdag vertrekken.
Het programma bestaat deels uit workshops en deels uit werkblokken waarin je zelf aan de slag gaat. Tijdens een deel van deze werkblokken zijn Shari en Monique beschikbaar voor praktische ondersteuning. De workation is volledig verzorgd, dus inclusief eten, drinken, en tussendoortjes. Vervoer van en naar de locatie moet je zelf regelen. Optionele excursies zijn niet inbegrepen in de deelnameprijs.
Wil je erbij zijn? Schrijf je dan zo snel mogelijk in. We houden de groep bewust klein; afhankelijk van de samentelling betekent dit dat we met maximaal 11 á 13 deelnemers zullen zijn. Na inschrijving ontvang je binnen enkele werkdagen een factuur van Shari. Zodra je deze hebt betaald, is je inschrijving definitief.
Op deze workation zijn de Algemene Voorwaarden van Monique – Coaching & Content en Business Support Shari van toepassing.
Veelgestelde vragen
Waar vindt de workation plaats?
We hebben een mooi huis op het oog nabij Houffalize, in de Belgische Ardennen. Mocht dit om wat voor reden dan ook niet beschikbaar zijn, dan zorgen we voor een gelijkaardige locatie.
Hoe laat beginnen we?
Op dinsdag 20 juni beginnen we om 10:00 uur met de eerste workshop. Als je dinsdagochtend aankomt is het fijn als je er rond 9 uur bent, zodat je alvast je spullen kunt opbergen, even rustig kunt landen, en de andere deelnemers kunt leren kennen. Wil je op maandagavond al arriveren? Dan staat het huis vanaf 19:30 tot je beschikking.
Tot hoe laat duurt het op donderdag?
Rond 16:00 ronden we het formele deel van de workation gezamenlijk af. Daarna ben je vrij om te vertrekken, maar je kunt ook lekker blijven eten en daarna op reis gaan. Het is tevens mogelijk om (zonder meerprijs) te blijven overnachten tot vrijdagochtend. Op vrijdag moet het huis om 10:00 vrij zijn.
Waar kan ik parkeren?
Er is beperkte parkeermogelijkheid direct bij de locatie (5 auto’s). Fijn als er zoveel mogelijk gecarpoold wordt. Zijn er meer dan 5 auto’s? Dan regelen we met elkaar dat degenen die iets verderop moeten parkeren geshuttled worden van en naar hun auto.
Hoe werkt de betaling?
Nadat je je opgeeft, ontvang je een bevestigingsmail. Deze bevat ook de Algemene Voorwaarden van Shari en Monique, en de specifieke annuleringsvoorwaarden van deze activiteit. Ook stellen we je nog wat laatste vragen (bv over dieetwensen). Zodra je akkoord geeft op de AV, ontvang je van Shari een factuur. Hiermee is je plek gereserveerd.
Ik heb dieetwensen.
Het eten is sowieso vegetarisch. Heb je andere wensen, bijvoorbeeld vegan of glutenvrij? Laat het ons weten, en we kijken wat er mogelijk is. Mochten we jouw eten niet kunnen verzorgen, dan hoor je dat ruim op tijd en krijg je korting op de deelnameprijs, zodat je zelf je eigen eten kunt verzorgen.
Wat is er inbegrepen in de prijs?
* De maaltijden op dinsdag, woensdag en donderdag. Avondeten op maandag en ontbijt op vrijdag dien je zelf te voorzien (uiteraard kan vrijdag opgemaakt worden wat er over is van de dagen ervoor).
* Koffie, thee, fris en alcoholische versnaperingen van maandagavond t/m donderdagavond.
* Het volledige programma zoals beschreven op deze pagina (workshops, praktische ondersteuning tijdens de werkblokken).
Welke zaken moet ik zelf regelen?
Vervoer naar en van de locatie moet je zelf regelen. Ook vragen we je zelf bedlinnen en handdoeken mee te nemen; deze zijn niet inbegrepen.
Wil je een annuleringsverzekering of andere verzekeringen afsluiten? Regel deze dan ook zelf.
Hoe ziet het programma eruit?
Het dagprogramma op dinsdag t/m donderdag ziet er als volgt uit:
6:00 – 9:00: ochtendactiviteit of lekker uitslapen
10:00 – 11:30: workshop door Shari en/of Monique
11:30: ontspannen of zelfstandig werken
13:00: gezamenlijke lunch
14:00 – 17:00: werkblok met ondersteuning van Shari en/of Monique
18:00: avondeten
De avonden zijn vrij, samen maken we er wat leuks van!
Ik kan deze datum niet. Komt er een herhaling?
Wellicht, maar dat weten we nog niet zeker.
Staat jouw vraag er niet bij? Mail naar info@moniquedorst.nl.